andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

من برگشتم

سلام
بالاخره بعد از یکمدت طولانی برگشتم و متشکرم از دوستانی که تو این مدت به من لطف داشتن و به وبلاگ من سر زدن .
اما اینکه چرا نمی نوشتم .
در واقع مشکل من برای نوشتن فقط نداشتن یا کمبود وقت نبود بلکه مشکل اصلی من با خودم بود چون میخواستم  تکلیفم رو تو این وبلاگ مشخص کنم .
الان بیش از دو سال از راه اندازی این وبلاگ می گذره و من بیشتر در زمینه نجوم مطلب داشتم .
و اتفاقا مشکل من هم همین بود چون تو این مدت دیدم که وبلاگهای زیادی در رابطه با نجوم راه افتاده و از اونجائیکه در نجوم اونهم در ایران چیزی به نام تحقیق علمی و تولید علم و تحقیق وجود نداره دیدم بیشتر مطالب این وبلاگها وسایتها ترجمه اخبار و مقالات خارجیه و تقریبا همه ما در یک خط قرار داریم بنابراین دیدم هر مطلبی که میخوام بنویسم قبلا نوشته شده و یا اگه به چیزی برداختم دیگران هم به اون پرداختن تنها تفاوت در سرعت ترجمه و تسلط بر امر ترجمه بود. و این برام جالب نبود چون اگه کسی یکی از وبلاگها یا سایتهای سمت چب این بلاگ رو انتخاب می کرد دیگه نیازی نداشت به سایر بلاگها و یا حتی این بلاگ سر بزنه .
مورد دیگه این بود که دیدم این فضا رو دنیا بمن اختصاص داده و من باید حداکثر استفاده رو از این شرایط ببرم و حیفه فقط به موضوعی بپردازم که همه به اون میپردازن .
دیدم که من علاعق دیگری نیز دارم که میتونم تو وبلاگم در مورد اونها هم حرف بزنم .
این منو بر اون داشت ، تا اونجایی که برام امکان داره از وبلاگم استفاده کنم و دیگران رو با چیزهای مختلفی آشنا کنم  و از پرداختن صرف به مقوله نجوم خوداری کنم ( البته باز هم به نجوم میپردازم ) و حتی گاهی فرای مسائل صرف علمی برم .
بطور کلی اینجا برای منه و من این فرصت رو دارم که تمام حرفهایی رو که دوست دارم به دیگران بزنم را از اینجا مطرح کنم و حتما هم این کار رو میکنم .
پس شما دوست عزیزی که همیشه بمن لطف داشتی و هر از گاهی به اینجا سر میزدی باز هم این کار رو بکن چون با سیر جدیدی از مطالب منتظر شما هستم .
پس با تشکر دوباره از شما عزیزان .
منتظر مطالب جدید من باشید .
 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
سیاورشن شنبه 19 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:22 ق.ظ http://blue-eye.blogsky.com

سلام...........بازگشت شما رو به تمام مسلمین جهان تبریک میگم.................مطالب و عکسهاتون واقعا جالب بود ............. عیبی نداره من بازهم بیام اینجا؟

دانیال دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:43 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
خوب از اینکه شما در باره نجوم مینویسید برایم جالب است سر فرصت مطالب شما را می خوانم
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد