andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

من و روز خورشید گرفتگی



روز شنبه روز دهم خرداد روز خوبی برای اهل نجوم بود .
روزی که ما در ایران شاهد یک خورشید گرفتگی ناقص بودیم .
البته این اتفاق در همه نقاط ایران به یک صورت قابل رویت نبود این خورشید گرفتگی پس از مدتها بهترین پدیده نجومی بود که در ایران رخ میداد (البته بعد از عبور عطارد از جلوی خورشید ) اما باید اضافه کنم که غرض من از بیان این مطالب صرفا صحبت در مورد مسائل مربوط به خورشید گرفتگی نیست بلکه مسئله ای که برای من هست این است که روز خورشید گرفتگی برای من که یک علاقمند به این رشته هستم باید خیلی خوب میبود ولی قضیه دقیقا عکس بود .
من در این روز نه تنها به خاطر بعضی از مسائل موفق به رویت این اتفاق زیبا نشدم بلکه دچار مشکلات و مسائلی هم شدم البته درست است که نمیدانم نتیجه نهایی این اتفاقات آیا واقعا آن طور که اول به نظرم رسید بد باشد ولی در آن زمان فشار زیادی به من وارد کرد .
به هر حال من که نتوانستم از دیدن این پدیده لذت ببرم شما را نمیدانم امیدوارم که شما لذت برده باشید و آن روز هم برای شما روز خوبی بوده باشد در پایان میخواسم بگویم که واقعا دوست دارم بدانم آن روز برای شما چطور بوده اگر برایم بنویسید متشکر میشوم .