andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

مکانهای پارانورمال




نظرتون درباره عکس العمل این سگ چیه



اینو واقعا خودمم نمیدونم واقعیه یا نه

خب چند وقت پیش مطلبی رو تو وبلاگ قرار دادم در مورد امور پارانورمال و قول دادم که مواردی از اون رو در اینجا براتون قرار بدم .
حالا قصد دارم چند تا از این موارد رو براتون ذکر کنم .
مواردی که در اینجا ذکر میکنم مربوط به مکانهایی است که مشکوک به این امور میباشد و بیشتر این مناطق در امریکای شمالی واقع شده .
البته اگر شرایط اجازه بده مواردی رو هم از مناطق دیگه براتون میارم . شاید براتون جالب باشه .
در ابتدا لطفا به چند نکته توجه کنید .
 اول اینکه بهیچوجه صحت و سقم مطالب رو تائید نمی کنم چون خودم از نزدیک ندیدم وفقط مطالبی رو که خوندم نقل میکنم .
دوم اینکه ما هیچگونه مسئولیتی رو در قبال حضور در این مناطق و مکانها و پیامدها و عواقب اون نمی پذیریم .
بسیاری از این مکانها در دسترس هستند و بازدید از آنها آزاد است ولی به هیچوجه این مسائل را به قصد شوخی بیان نمی کنیم . قصد مزاح هم نداریم .
با امید به اینکه موارد بالا رو رعایت کنید مطلب اول رو در این باره قرار میدم .
این مطلب از لاگ تهرانتویی میباشد که امیدوارم مورد توجه شما دوستان واقع شود .
1- تونل های جیغ و فریاد کن در نیاگارا
Niagara’s Screaming Tunnels
این تونل ها که در گارنر رد در شمال آبشار نیاگارا واقع شده اند از چند
دهه قبل علاقه مندان به ماجراجویی و تحقیق رو بخود جلب کرده اند. میگویند
که در اواسط این تونل های تاریک اگر سعی کنید چراغ قوه یا کبریت روشن
کنید، صدای فریاد بلندی حالتان را جا می آورد و اینکه اگر سگی همراه
داشته باشید هر چه کنید حاضر به همراهی شما در تونلها نخواهد بود.

2- رستوران چری هیل هاوس
Cherry Hill House Restaurant
این رستوران که در سال 1822 میلادی در می سی ساگا بنا شده است در
تقاطع خیابانهای داندس و کاثرا رد قرار داشته ، در سال 1973 به مکان
جدیدش در دویست متری مکان پیشین منتقل شده است.
در فضای اطراف این ساختمان بقایای یک گورستان پراکنده قدیمی دیده
میشود. در دو دهه گذشته، بسیاری از مهمانهای رستوران شاهد بیرون آمدن
شبح سر افراد از کف سالن، بازی شبح بچه ها در زیر میز و عبور اشباح
از دیوار ها و پلکان بوده اند. این اشباح با البسه و ظاهر سرخپوستان بومی
کانادا دیده شده اند و توجهی به حاضرین از خود نشان نداده اند.

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:45 ب.ظ http://editor.persianmag.com

یک چیزی بگم به کسی نگیا یک موقع.
می گن لیست موضوعی بلاگ اسکای اومده.
جل الخالق
http://persianmag.com/blogsky

رضا جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:47 ب.ظ http://rezaclub.tk

... جان باز مثل همیشه از دیدن صفحه به روزشده ات شاد شدم و با خواندن مطلبت که مثل همیشه شیوا، اندیشمندانه و ارتباط دهنده است شادی ام افزون شد ‌یه سری به من بزن
لطف کن من را لینک کن

عاشق شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:02 ب.ظ http://sorry.blogsky.com

جالب بود ... بازم بهت سر میزنم ... موفق باشی.

دی جی سلطان یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:21 ق.ظ http://nakhoda666.blogsky.com

خیلی جالبه
موفق باشی دوست من

ف دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:37 ب.ظ http://gastby.persianblog.com

جالب بود ... وبلاگت هم خیلی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد