andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

اشیاء پرنده در آسمان ایران



سلام
فکر میکنم که همتون تازگیها اخبار مربوط به دیده شدن اشیائ نورانی رو از تلویزیون دیدید و شنیدید .
همینطور مطالبی که رو که برخی از صاحبنظران در این باره مطرح کردن رو خوندید .
خب من هم این مطالب رو دنبال کردم و امیدوار بودم جواب مناسبی رو در این زمینه دریافت کنم .
اما متاسفانه نظرات ارائه شده بنظر من به نوعی از سر واکنی بوده تا یک جواب دقیق و درست .
این جوابها بیشتر کسانی رو که دیده شدن این اشیائ رو اعلام کردن عده ای خیال پرداز و یا شایعه پراکن معرفی کرده که این به نظر من به دو از انصافه .
برای این میگم به دور از انصاف که مطمئن هستم کسانی که در این مورد نظر دادن حتی یک بار هم در مورد این مسئله تحقیق نکردن ودر محلهای مورد نظر حضور پیدا نکردن و به بستن نسخه ای بسنده کردن .
ما در بین اظهار نظر ها عقاید عجیبی داشتیم که به هیچ وجه از گوینده انتظار چنین پاسخی رو نداشتیم .
چیزی مثل طوفان خورشیدی واقعا جای تامل داره اون هم در شرایطی که بیشتر کسانی که در مورد واقعه مورد بحث صحبت کردن در مورد شیئی نقطه ای صحبت کردن .
مورد بعدی باز قابل قبولتر هست .
اینکه عده ای سیاره زهره را با شیئی نورانی اشتباه بگیرند چیز غیر ممکنی نیست ولی نکته ای در اینجا وجود دارد که این احتمال را زیر سوال میبرد و آن نکته این است که اگر این شیئی که دیده شده سیاره زهره است که در این مدت پر نورتر از گذشته در آسمان دیده میشود پس چرا در نقاط دیده شده گفته اند که این شیئی نورانی در جهات مختلف حرکت میکرده .
و یا در جایی دیده شده که در آن ساعت خاص نمی بایست آنجا باشد . و اینکه چرا این اشتباه را مردم نقاط دیگر مرتکب نمی شوند ؟
فکر میکنم بهتر باشه کارشناسان محترم امر بجای اعلام تئوریهای خود به تحقیق در این زمینه بپردازند و به صراحت و با بیان دلایل کامل و واقعی مسئله را تشریح کنند چون در غیر این صورت مجبورند ندانسته انگ دروغگویی به کسانی که ادعای دیدن این اجسام را دارند بزنند .
من نمی گم که تمام کسانی که این ادعا را مطرح کردن راست گفتن همونطور که همه رو دروغگو نمیدونم .
واقعا چی میشه گفت شاید این بیننده ها بودن که اشتباه کردن .
به هر حال این چیزیه که کارشناسان باید روشن کنن .
در پایان خبری رو میارم از روزنامه شرق تاریخ ۵/۲/۸۳



عکس از صفحه اول روزنامه شرق تاریخ ۵/۲/۸۳ بخش حوادث
شی نورانی در آسمان گرگان هم دیده شد

گروه اجتماعی : اشیای نورانی ناشناس در آسمان شهر های مختلف ایران همچنان دیده میشود . در آخرین مشاهده مردم گرگان چهارشنبه شب در آسمان شهر خود شئ نورانی را دیدند . این شئ که با چشم غیر مسلح همچون ستاره ای درخشان با رنگهای صورتی و آبی دیده می شد به کندی در حال حرکت بود و گاهی پر نور و یا کم نور می شد .
چاپ گزارش مشاهده اشیائ نورانی در شهره های مختلف کشور در صفحه حوادث روز چهارشنبه بازتابی گسترده در بر داشت .
علی رمضانی یکی از اهالی شهرستان مشکین شهر با تماس با (( شرق )) اعلام کرد (( چندی پیش من این ش را در آسمان شهر دیدم و آن را تعقیب کردم . آن شیی که شبیه یک کوزه بزرگ بود پس از طی کردن مسافتی حدود دوهزار متر روی تپه ای به زمین نشست و از آن نور سبز منتشر می شد . من تعدادی از اهالی را خبر کردم تا به نزدیکی آن شئ برویم ولی هنگامی که به فاصله ۲۰۰ متری آن رسیدیم او در یک لحظه به سرعت به سمت آسمان رفت و نا پدید شد . ))
فرد دیگری با تماس از گنبد کاووس گفت : (( من توانسته ام از این شئ فیلمبرداری کنم . آن در فاصله هزار متری زمین در آسمان متوقف شده بود و از خود رنگ بنفش پخش میکرد . این شئ نورانی دارای دو باله در اطراف خود بود و پس از یک ساعت توقف در آسمان به سمت بالا رفت و ناپدید شد . ))
تاکنون هیچ مقام مسئولی اظهار نظری در مورد هویت این اشیای نورانی که مدتی در آسمان شهرهای مختلف دیده می شود نکرده اند .
نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:40 ب.ظ http://b4u.blogsky.com

شاید هم بشه گفت: جادوووووووو
جادووووووووووووووووووو

امیر سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:19 ب.ظ http://4all.blogsky.com

سلام
باشه رو چشمم فقط یه کم صبر کن
logical_82
این آی دی منه خواستی تماس بگیر

طراح قالب برای بلاگ اسکی

امیر پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:26 ب.ظ http://4all.blogsky.com

یه سر بزن بهم حتما

پیمان سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:20 ق.ظ http://mojepishro.persianblog.com/

میبینم بازار بچه های ماوراء الطبیعه داغ شده ، خدا برای همه بسازه انشاء الله جز برای ما ! که کارمان با زلزله تازه شروع میشه - به هرحال خوشحالم که مطلب جامعی را برایمان تهیه کردی با سپاس فراوان پیمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد