andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

بازگشت

سلام
خدمت همه دوستان در بلاگ اسکای سلام عرض میکنم من یه چند ماهی بود که از اینجا به محل جدیدم نقل مکان کرده بودم . اما متاسفانه به خاطر خرابیه سروری که از اون استفاده میکردم وبلاگم از بین رفت بنابراین پس از مدتی تلاش و انتظار برای درست شدن وبلاگ نتیجه ای نگرفتم و تصمیم گرفتم تا دوباره به اینجا برگردم تا در فرصت مناسب مشکل وبلاگم رو حل کنم .
بنابراین از دوستان عزیزی که همیشه به من لطف داشتن و به من سر می زدن تشکر میکنم . و خواهش میکنم که منو تنها نذارن.
من سعی میکنم که به طور مستمر وبلاگ رو ابدیت کنم .
با تشکر از شما
سعید
نظرات 1 + ارسال نظر
پسرطلا پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:35 ب.ظ http://weblog.pesartala.com

سلام شما تنها نخواهی بود.موفق باشی و سربلند.
سال خوبی رو برای شما آرزو می کنم.یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد