andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

نجوم طالع بینی و ... ۲

مدتی هم هست که عده ای از این سایتها برای این گونه اطلاعات کاسبی خوبی راه انداخته اند به این شکل که شما وارد این سایتها میشوید و بعد تاریخ روز و ماه و سال تولد خود را وارد میکنید بعد از انجام این مراحل بنا به در خواست شما مبنی بر ابنکه بر اساس مشخصاتی که داده اید چه اطلاعاتی در مورد طالع خود میخواهید  مبلغی خواسته میشود که باید به وسیله کارت اعتباری پرداخت کنید  .
پس از این مرحله اطلاعات لازم را دریافت میکنید .
این واقعا از عجایب است شاید تا سالها پیش هیچ کس فکر نمیکرد که روزی بتوان از طریق اینترنت به این شکل پول در آورد .
نکته ای که در اینجا مطرح شد به این معنی نیست که من وجود نیروهای کیهانی و یا مسئله متافیزیک را قبول ندارم  مشکل اینجاست که این مسئله که در واقع چیز کم اهمیتی هم نیست تبدیل به کاسبی خوبی برای عده ای شده و خیلی ها هم از سر کنجکاوی و یا مسائل دیگر به این گونه سایتها رونق داده اند به گونه ای که تعداد بازدید کنندگان بعضی از این سایتها باورکردنی نیست و در واقع خیلی ها هم هستند که اگر روز خود را با این سایتها شروع نکنند آن روز شب نمیشود .
جدا از سایتهای طالع بینی کتابهای زیادی نیز در این زمینه منتشر شده  .
تا همین چند سال پیش تعداد این کتابها چندان زیاد نبود اما در  سالهای اخیر کتابهای زیادی در این زمینه منتشر شده است گویی که هر انتشاراتی که مشکل مالی پیدا میکند یکی ازاین کتابها را با تیراژ بالا منتشر میکند تا به این شکل مسائل مالی خود را حل کند .
در واقع این حس کنجکاوی و زود باوری مردم است که پول فراوانی را برای عده ای فراهم آورده .
شما روی بعضی از این کتابها با عناوینی مثل اخترشناس بزرگ و یا بزرگترین طالع بین جهان روبرو میشوید این کتابها با درج مسائلی مانند : ازدواج ماهها با هم و یا شرایط پولی و اقتصادی ماههای مختلف تمایل به خرید را در افراد افزایش میدهد .
از نکاتی که در این کتابها حائز اهمیت است این است که نویسنده کتاب تمام اخلاقیات و اینکه افراد متولد یک ماه چگونه فکر میکنند و یا در فلان شرایط چگونه عمل میکنند و یا اینکه به ریزترین صفات اخلاقی در شخص اشاره میکنند .
حال چگونه دست به چین کاری میزنند جای سوال دارد و وای به زمانی که کسی بر طبق این اضهارات دست به برخورد با دیگران بزند و به خیال خود با آشنایی با ماه فرد با آن شخص برخورد کند یا همسر آینده خود را انتخاب کند که قطعا دچار شکست میشود و یا دچار تعجب زیادی از مسائل غیر قابل بیشبینی میشود چون همانطور که هر آدم عاقلی میداند در شکل گیری اخلاق و روحیات اشخاص نکات بسیاری دخالت دارند که شاید زمان تولد شخص یک جزئی از آن باشد .
من خودم دوقلوهایی را سراغ دارم که اخلاق و روحیات متفاوتی با هم دارند وقتی ما این تنوع را در مورد دو قلوها داریم چطور میتوانیم بگوییم که خیل عظیمی از متولدین فلان ماه دارای این خصوصیات اخلاقی هستند و یا به این گونه فکر میکنند .
مسئله دیگر این است که در کتابهای مختلف طالع بینی می بینید که هر نویسنده یا به اصطلاح طالع بین در مورد متولدین ماه خاصی سنگ تمام میگذارد و از آن تا میتواند تعریف میکند و یا اینکه ماه دیگری را به شدت میکوبد و از آن بد میگوید که این مسئله در کتابهای مختلف متغییر است .
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی وثوقی فر جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:33 ب.ظ

با تشکر فراوان درخواست همکاری با این سایت مفید را دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد