andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

تسلیت

سلام
امروز خبری به دستم رسید که واقعا ناراحتم کرد .
دوستی خبر داد که یکی بچه های گروه نجوم دبیرستان حنان که در برنامه ساخت و تراش آینه های استارشاین فعالیت میکرده به نام امیر عطا الهی متاسفانه دار فانی را وداع گفته و ما را ترک کرده .
این دوست گرانمایه که ۱۷ سال بیشتر نداشته ، بر اثر بیماری فوت کرده .
من این واقعه تاسف بار را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و برایشان آرزوی صبر دارم همینطور به جامعه نجومی کشور فوت این عزیر را که یکی از فعالان عرصه نجوم بوده تسلیت میگویم .
نظرات 7 + ارسال نظر
ابراهیم سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.pctech.blogsky.com

با سلام
خوشحال میشم اگه به وبلاگ من سر بزنید
مطالبی جالب برایتان فراهم کرده ایم

طبیب چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:15 ب.ظ

من هم از طرف خودم به شما و منجمان آماتور تسلیت عرض می کنم.

علیرضا مهرانی شنبه 3 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام. برای دیدن وب لاگ شما اومدم. دستتون درد نکنه. در این دوره زمونه که همه به فکر مسائل اقتصادی و سیاسی هستن پرداختن به مسائل علمی نشون از علاقمندی و همت شما داره خسته نباشین
من یه سایت عکاسی هم دارم که نشونیش رو در بالا آوردم اگه سری به اون زدین خوشحال میشم که نظرتون رو در مورد کارام بدونم. پیشاپیش هم بگم که آماتور آماتورم
ضمنا درگذشت این دوستتون رو تسلیت میگم خیلی متاثر شدم

شیرین یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:14 ق.ظ http://shirinnazkhatoon.persianblog.com

سلام بازدیدکننده ی عزیز..باید از شما بخاطر ارائه این مطالب تشکر کنم.من دیگر وب لاگم را ادامه نمی دهم چون حس می کنم اعتقاد به پدیده هایی که معمولا با چشم دیده نمی شود..زورکی نیست و حتی با داستان و مدرک هم نمی شود هیچ کس را معتقد کرد..مگر اینکه خود انسان ظرفیت زیادی داشته باشد و درک چنین چیزهایی برایش زیاد سخت نباشد..امیدوارم شما مثل من مایوس نشوید.

مصطفی سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 05:04 ق.ظ http://www.M42.persianblog.com

سلام آقا سعید....اولا باید بگم که من تا حالا اشتباهی به جای بلاگ شما میرفتم یه جای دیگه!!! ولی حالا از روی کامنتی که برام گذاشتی اومدم ....اقا انصافآ وبلاگ خیلی قشنگی داری ....مطالبش هم عالیه ...خلاصه که خیلی باحاله.....ولی باید حتمآ سر فرصت کلی چیز میز راجع به طراحی بلاگ یادم بدی

مصطفی سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.M42.persianblog.com

اقا راستی من یه چیزی رو فراموش کردم ......لطفآ به دوستانی که میشناسید بگید که مطالب مربوط به خودشون رو برای بنده بفرستند تا در بلاگ «معرفی منجمان ایرانی» قرار بگیرد (www.M42.persianblog.com) با تشکر

منجم تنها سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:49 ب.ظ

من از صمیم قلب در گذشت این جوان عزیز رو به خانواده اش تسلیت میگم و برای اونا آروزی صبر میکنم و ما رو هم در غم خودشون شریک بدونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد