andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

یه خبر

بعد از مدت زمان طولانی که ننوشتم دوباره زمانی رو برای نوشتن پیدا کردم .
مدتی بود که درگیر راه اندازی وبلاگ گروه بودم راستش بچه های گروه خواستند تا کار جدیدی را شروع کنند و برای همین لازم دیدیم که یک وبلاگ راه اندازی کنیم از شانس ، ما هم شدیم مدیر وبلاگ گروه ، ما هم که تو به روز کردن وبلاگ خودمون موندیم این کار رو قبول کردیم البته به این شرط که بچه ها کمک کنند و اونها هم قبول کردن من هم این وبلاگ رو راه اندازی کردم
در مورد گروه قبلا تو وبلاگم نوشته بودم .
اسم گروه ما باشگاه نجوم دلفین هست شما این وبلاگ رو میتونید در اینجا ببینید البته مشکلاتی هم داره ولی از شما خواهش میکنم که این وبلاگ رو ببینید و نظر خودتون رو بگید .
خوشحال میشم مشکلاتش رو بدونم وبلاگ خودم هم که یک تغییر کلی پیدا کرده به زودی با یک مطلب جدید کار رو ادامه میدم