andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

andromeda

نجوم. ستاره شناسی. نجوم آماتوری. آسمان شب. ستارگان. سیارات. منجم. صورفلکی.منطقه البروج.رصد.انجمن.علم نجوم.گروههای نجومی.مسیه.

هلال ماه

سلام:
دیروز خواستم بیام و وبلاگ رو ابدیت کنم که وقت نشد .
راستش این چند روزه اصلا فرصت نداشتم که بنویسم البته این بار کارم متفاوت بود .
راستش جای دوستان خالی تو چند روز گذشته برنامه های متفاوتی داشتم 
به دعوت بچه ها رفتیم تاتر شهر جشنواره تاترهای آئینی و سنتی بود بچه ها هم چند تا اجرا داشتند .
واقعا دستشون درد نکنه من که خوشم اومد .
یک برنامه موسیقی هم رفتیم که جای شما خالی
خلاصه یک نمایشگاه نقاشی هم ... بگذریم که دیگه چه کار کردیم چه برنامه هایی داشتیم .
روزهای خوبی بود امیدوارم که همیشه اینجوری باشه .
اما بریم سر اصل مطلب همینطور که میدونید تا حدود دو هفته دیگه ماه رمضان شروع میشه و همراه اون تب رویت هلال بین منجمای آماتور بالا میگیره .
 ما هم با بچه ها چند روز پیش جلسه ای داشتیم و کلی درباره این هلال صحبت کردیم و در آخر هم تصمیماتی رو گرفتیم که من فعلا در موردشون چیزی نمیگم چون هنوز قطعی نشده ولی وقتی معلوم شد اونها رو اینجا مینویسم .
من که خودم شخصا فکرایی برای این هلال ماه دارم راستش تا به حال موفق به رویت هلال اول ماه نشدم و امیدوارم که این ماه و امسال این شرایط برام پیش بیاد .
به هر حال ما که امیدواریم .
فعلا خداحافظ
نظرات 1 + ارسال نظر
بدر دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:50 ق.ظ

نگفتی چه فکری داری
نکنه خصوصی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد